Search This Blog

Sunday 24 July 2011

Karya Pertama di Blog Kedua…..:)

Assalamualaikum semua,hah….kali kedua create blog nie sbb blog pertama ku dah terlupa password…..adehhh muda2 dah pelupa…terlebih amik semut kot…hehe….Di blog pertama ku hanya sempat wat beberapa story2 je sbb bila nk create yang baru….tup2…..terlupa password daaaaa……xpe2…belajar dari kesilapan kan?...
emm niat wat blog ni bukan ape…sja2 nk meluahkan karya2 yang ter’nusuk’ di dalam hati dan kotak fikiran nih…..banyak perkara yang rasa nk tulis dan kongsi pandangan…mungkin pandangan saya nie terkarya dari hati dan perasaan sendiri dan sbb tu la hasil karya saya ni perlu untuk dikongsi bersama agar saya terus mendapat pandangan dan juga sokongan dalam saya mengkritik dan menulis mengenai isu-isu semasa. Tulisan saya ni tidak lah terhad kepada beberapa perkara sahaja tetapi bersifat menyeluruh  atau ‘ makno kato’ melibatkan semua perkara termasuklah soal hati,perasaan,cinta,kasih sayang,persahabatan,agama,kebangsaan hatta politik dan ekonomi sekalipon…..(kemah2..)pendek kato apo2 pon topik yang melintas di fikiran ni akan ambo karyakan dalam blog nie













sayo jgk ada facebook (Adi Che Ismail)…..biasalah adat hidup di dunia yang serba moden nie…kalau xde benda-benda yang sealiran  perkembangan semasa orang Nampak kita ketinggalan….hehe….adat bertandang ke rumah orang pon ada inikan pula adat hidup kat dunia…..zaman berkembang ikut aliran dan masanya. Tapi satu je perlu igt…Tuhan tu satu tiada Tuhan melainkan Allah…

akhir kalam pertama nie..saya harap kawan-kawan dapat terima kehadiran blog nie ..xkira la sebagai apa….yang baiknya anggap lah ia suatu yang positif kearah menambahkan kebaikan pada saya dan juga pembaca....sekian wasalam….

2 comments:

  1. hak3..lawa2...mcm adi kutan apa tah yang ritu kan..meh la joint jiwang merewang weh..hak3.........selamat berblog..hek3....

    ReplyDelete
  2. haha.....biasalah mek....baru2 bljr...ang xpe dah expert...nt ajor aku noh..hehe

    ReplyDelete